طراحی و تجهیز دفتر کار

۵۶۶ بازديد
مبلمان اداری آقای میز
مبلمان اداری آقای میز 

طراحی دفتر به نظر می رسد یک مفهوم ساده است، اما زمانی که شما شروع به فکر کردن در مورد هر چیزی که مربوط به فضای کار میشود و فعالیت هایی که هر روز اتفاق می افتد، پیچیده تر می شود.  آیا شما موقع راه اندازی یک دفتر کار، تنظیم مکعب خود را در محل کار و یا تصمیم گیری در طرح برای کل دفتردر نظر میگیرید ؟آقای میز میتواند درک چگونگی قرار گرفتن تجهیزات در کنار یکدیگر و در معرض کارکنان را برای شما آسان تر کند پس با ما همراه باشید. 

 

بهره وری کارکنان

آیا طرح دفتر فعلی به شما اجازه می دهد کار خود را به خوبی انجام دهید؟ اگر شما دائما در جستجوی ابزارهایی هستید که نیاز دارید یا فضای کافی برای انجام کارهای خود ندارید، احتمالا زیاد کار نخواهید کرد. هنگامی که شما در مورد اهداف اصلی دفتر و وظایف خاص برای شغل خود فکر می کنید، ساده تر کردن نوع فضای کاری که نیاز دارید، آسان تر است.

برای اکثر مشاغل اداری، علاوه بر میز های اداری کارکنان نیاز به یک منطقه کاری اختصاصی با فضای کافی برای رایانه، کارنامه کاغذی و سایر ابزارهایی که به طور مرتب استفاده می کنند . فضای ذخیره سازی برای لوازم و مواد در دسترس آسان از میز کارمندی می تواند بهره وری را بهبود بخشد. مکان نزدیک منابع اشتراکی همچنین می تواند بهره وری را بهبود بخشد. به عنوان مثال، قرار دادن یک میز دستیار اداری  و یا میز منشی در نزدیکی دستگاه کپی سرعت را افزایش می دهد.

کار تیمی و همکاری

اگر کار شما به کار گروهی یا همکاری در میان چندین کارمند متکی باشد، شما نیاز به یک فضای است که این تعاملات را تقویت می کند. این ممکن است به معنای یک اتاق کنفرانس با یک میزمدیریت بزرگ و یک میز کنفراس یا یک اتاق با چندین کامپیوتر در امتداد یک دیوار برای همکاری در یک پروژه مبتنی بر کامپیوتر باشد. دفاتر باز به طور فزاینده ای برای همکاری به عنوان یک تیم در نظر می گیرند، اما می توانند جنبه ی حفظ حریم خصوصی را از بین ببرند. داشتن بعضی از اماکن عمومی در کنار فضای دفتر خصوصی، کارکنان را بهترین در هر دو جهان می داند.

 

گاهی اوقات همکاری، موضوعی است که شما در آن قرار می دهید که کارمندان مربوطه را در آن قرار دهید. برای مثال، قرار دادن پرسنل استخدامی در کنار کارکنان حسابدار و مدیر منابع انسانی، منطقی است زیرا این نقشها اغلب در تعامل هستند. به همین ترتیب، آزمایش کنندگان نرم افزار موقعیت در نزدیکی توسعه دهندگان نرم افزار، برای آنها همکاری و ارتباط در پروژه ها را آسان می کند.

طراحی ایمنی و راحتی دفتر

انواع ویژگی های مکان های اداری می توانند ایمنی و راحتی کارکنان را تحت تاثیر قرار دهند. دفاتر پیشخوان دور از هرگونه خطری مانند محل کار صنعتی یا مواد شیمیایی ذخیره شده می توانند از آسیب و حوادث جلوگیری کنند. حتی در فضاهای اداری، ایده خوبی است که ایستگاه های کاری را با فضای بسیار زیادی در اطراف آنها قرار دهید، بنابراین کارکنان می توانند بدون وارد شدن به به پشت کانتر ها  دست به کار شوند. کابلها و سایر خطرات را نیز می توانند از مسیر حرکت خود دور کنند.

 

در خطوط بسیار حساس، طرح دفتر می تواند بر امنیت تاثیر بگذارد. برای مثال، کارکنانی که با فایلهای حساس کار می کنند نیاز به یک میز میزبانی دارند که صفحه نمایش کامپیوترشان را از دیگران می بینند. محیطی با خطر بالا ممکن است به فضاهای کاری ایمن نیاز داشته باشد که تنها توسط کارکنان مجاز از طریق کلید های اصلی قابل دسترسی باشد. ترتیب این مناطق از ورودی ها، امنیت بیشتری را به وجود می آورد.

 

تجهیزات اداری آقای میز و طرح بندی کارشناسان این مجموعه اعث میشود کارکنان احساس راحتی کنند و می توانند فشارکار و فضای  را کاهش دهند. طرح بندی که نور طبیعی را به همراه نور اضافی به حداکثر می رساند باعث می شود کارکنان به راحتی با کم نور شدن به راحتی کار کنند. اضافه کردن  نور در فضای مختلف و در مناطق سالن یا فضای شکسته همچنین می تواند راحتی را افزایش دهد.

اصول مکان های اداری اغلب به عملکرد ذهن توجه می کنند، اما زیبایی شناسی نیز می تواند کارکنان را تحت تأثیر قرار دهد. یک فضای روشن به نظر می رسد که از نظر بصری کارمندان را خشنود می کند و هر روز صبح جالب تر می شود. خلاقیت و نوآوری مثبت در اطراف دفتر ممکن است کارکنان را به فکر خلاق تر فکر کنند. یک محیط فیزیکی که کارکنان را احساس می کند بهتر است روحیه کلی را تقویت می کند که همیشه مثبت است.

 

اگر مشتریانی را که در دفتر حضور دارند، و ظاهر دفتر کار و یا کلاس کاری برای شما نیز مهم است. یک فضای تمیز و جذاب با یک طرح جذاب، احساس خوبی برای کسی که خارج از شرکت است و از دفتر دیدن می کند، احساس خوبی دارد. به طریقی، طرح دفتر و کلی نگاه برند نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، زیرا این چیزی است که مردم متوجه می شوند و قرار دادن یک اتاق اختخصاصی مهمان با مبلمان اداری برند میتواند این کلاس کاری و حس رضایت مهمان را برای شما فراهم سازد .

برند مبلمان اداری آقای میز در زمینه تولید بهترین و مدرن ترین و لوکس ترین مبلمان اداری میز مدیریت و به طور کلی تجهیز دفاتر کاری فعالیت دارد که شما میتوانید برای مشاهده مدرن ترین مبلمان اداری و اطلاع از مناسب ترین قیمت میز اداری و قیمت مبلمان اداری به وب سایت آقای میز مراجعه کنید .

 منبع : وب سایت آقای میز 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.